Márciusban újra elindul a Google Ground gyakornoki programja, melyre ELTE-s hallgatók jelentkezését is várja a cég. Pályamunkaként egy, a Google neve alatt futó, innovációról szóló magyarországi konferenciasorozatot kell megszervezni – minél kreatívabban.
A Google olyan hallgatók jelentkezését várja, akik érdeklődnek az online marketing és az AdWords iránt. A Google Ground Gyakornoki Program lényege, hogy a képzés során a jelentkezők elsajátítsák a Google AdWords, Analytics és YouTube rejtelmeit elméletben és gyakorlatban.
Sikeres jelentkezés esetén 8 napos elméleti képzés során alapozhatjátok meg szakmai tudásotokat az alábbi témaköröket érintve:
- Marketing stratégiák tervezése, felépítése, kivitelezés
- Digital branding
- Online kampányok létrehozása, optimalizálása
- Google AdWords (Search, Display)
- AdWords Videóhoz – Youtube tartalom és videokampányok
- Google Analytics
A gyakorlati képzés lehetővé teszi, hogy tapasztalatot szerezz online marketing területen egy neves magyar online marketing ügynökségnél. A képzés során különböző, az adott ügynökséggel is egyeztetett feladatokat látsz majd el, melyek segítik szakmai fejlődésedet. A Ground program partnereként 11 online marketing ügynökség biztosít gyakorlati lehetőséget a Google Ground gyakornokainak, róluk itt olvashatsz bővebben.
A gyakorlat részmunkaidőben történik 8 héten át, átlagosan heti 20 órában. A képzés végén tudásodat alátámasztó, Google által kiállított minősítésben részesülsz, és szakmai gyakorlatnak is beszámítható.
A jelentkezéshez kreatív pályamunkaként a fent említett fiktív konferenciasorozatot kell megszervezni, kitérve a rendezvénysorozat missziójára, az előadókra és arra, hogy mely technológiai innovációkat mutatnátok be. Írni kell arról is, hogy milyen platformokon és hogyan népszerűsítenétek az előadásokat, valamint készíteni kell konkrét médiatervet is.
A jelentkezési határidő február 27-e, a jelentkezés feltételeiről és módjáról további információkat itt, a kreatív feladatról pedig itt találtok.