A nagy sportszermárka a Nike Middle East nevű Twitter oldalán tette közzé merész reklámfilmjét, mely a közel-keleti női sportolókról szól. Az inspiratív minifilm rengeteg pozitív és negatív visszhangot váltott ki.
A sportszermárkák közül a Nike a legbátrabb, ez most már bizonyos. A Közel-Keletre szánt reklámfilmjében alig van férfi, elsősorban sportoló nőket látunk: futót, bokszolót, úszót, lovaglót, motorosokat és focistákat. Van, aki félve fog bele, de látunk olyat is, aki dacosan, elszánt tekintettel.
A filmecske fel is teszi a nagy, kissé provokatív kérdést: mit mondanak majd rólad? És választ is ad: „talán azt mondják majd rólad, hogy te vagy a következő nagy durranás.”
Ezzel pedig ki is húzza a dolog méregfogát, és megágyaz a cég szlogenjnek is: Just do it, vagyis csak csináld, és ne törődj, mit szólnak hozzá mások. Ezt akár magának is mondhatta volna a Nike, mert ugyan a Twitter-bejegyzés alatti kommentek nagy része pozitív, de akadt köztük jó néhány negatív is is.
forrás: nuus.com
kép: en.vogue.me