Íme két új, gyakorlati képzés

Újfajta kommunikációs képzés indul a BTK-n: Az ELTE Bölcsészettudományi karának Művészetelméleti és Médiakutatási Intézete (MMI) idén ősszel két újfajta, gyakorlati kommunikációs képzést indít, ami segít megismerni a marketing és a PR különféle területeit.

A PR kommunikáció a gyakorlatban című képzés során többek között betekintést kaphattok a bulvármédiában történő megjelenésről, a közösségi média által nyújtott lehetőségekről és a speciális területek kommunikációjába a szigorúan szabályozott szektoroktól (pl. gyógyszeripar) a non-profit szervezetekig.

Az első alkalom szeptember 21.-én lesz, az ELTE BTK főépületében, 17.30- és 20.00 között.

Konzultáció novemberben lesz, egyeztetés szerint, az opcionális vizsgát pedig 2016.12.14.-én tartják.

A képzés díja: 165 100,- forint. Nappali tagozatos hallgatók számára:  63 500 forint. Hátrányos helyzetű hallgatók számára van ösztöndíj lehetőség.

A részletes programot itt találjátok.

 

A másik képzés a marketingkommunikáció a gyakorlatban címet viseli, ahol megtudhattok mindent, amit idáig tudni akartatok a reklám világáról.

Megismerhetitek a magyar reklámpiac felépítését, a jogszabályi környezet változásait, emellett többet szót ejtenek a médiavásárlás jövőjéről és az új típusú média megjelenésekről is. Megtanulhatjátok, hogy mi kell egy jó kampányhoz, hogyan születik a kreatív ötlet, és hogyan lehet eredményesen használni a közösségi médiát?

Az első alkalom szeptember 22.-én lesz, az ELTE BTK főépületében, 17.30- és 20.00 között.

A konzultációk itt is novemberben lesznek, egyeztetés szerint, az opcionális vizsga pedig december második felében.

A képzés díja: 165 100,- forint. Nappali tagozatos hallgatóknak: 63 500 forint.

A programot itt találjátok.

A képzések heti egy alkalmasak, és 11 héten át fognak tartani. Mindkettőt elvégezhetik külsősök is, de az ELTE tanulóiként kurzusként is teljesíthetitek (5 kreditért). Az előadók között ott lesz Geszti Péter, Azurák Csaba és Bereczki Zoltán is, aAzok pedig, akik mindkettőt el szeretnék végezni, az egyik képzés árából 50% kedvezményt kapnak.

Akik sikeresen leteszik az opcionális vizsgát, a Magyar Reklámszövetség ingyenes tagságot ajánl fel.

Végül pedig, a tavalyi képzésről néhány vélemény, kedvcsinálónak:

“Érdekes volt felismerni, hogy a kommunikáció területe mennyire szerteágazó, mennyire más eszközrendszert használnak a különböző szektorokban dolgozó szakemberek. A saját területén profi szakember nem feltétlen ért egy eltérő terület kommunikációjához. Szerintem a nyitottság, a folyamatos fejlődés manapság elengedhetetlen, és a szakmai legkiválóbbjaitól tanulni a leghitelesebb, hiszen a naprakész ismeretet attól tudunk szerezni, aki a gyakorlatban csinálja.” (Lőrincz Éva, marketing kommunikációs munkatárs)

“Régóta vártam egy olyan kurzusra, ahol gyakorlati oldalról közelítik meg a kommunikációs szakmát. Olyan szakemberektől kaphattam első kézből információt, akik évek óta részesei a szakmai vérkeringésnek. Ha nincs az IMEC, valószínűleg sosem találkozom a többségükkel…” (Sándor Márton, Digital Account Manager)

“Egyszerre voltak nagyon tanulságosak, inspirálóak és szórakoztatóak az IMEC előadásai. Többet kaptam ezektől egy-egy alkalommal, mint a több éves egyetemi képzéseken együttvéve. Ajánlom minden leendő és gyakorló kommunikációs szakembernek.” (Háhner Petra, újságíró)

Ezekre a  kommunikációs képzésekre ma éjfélig tudtok jelentkezni!

További információkat pedig itt találtok, ha kérdésetek van akkor pedig írjatok bátran az alábbi e-mail címre:

info@independentmedia.hu

Forrás: http://www.independentmedia.hu

Kép: www.femina.huwww.crbm.cnrs.frrosemaryplorin.comuniversitas.hu