A Forbes szerkesztőség tagjai marketingszakértőkkel karöltve alkották meg a legmenőbb magyar márkákat felvonultató listát, amit teljes egészében a magazin októberi számában lesz olvasható. A legjobbak közül már nem egy külföldi kézen van, de azért bátran verhetjük miattuk a magyar mellünket.
A lista első helyezettje – nem meglepő módon – a SZIGET, az Island of Freedom évek óta számos itthoni és külföldi fiatal fesztiválnaptárában szerepel. Nem mellékesen pedig a SZIGET a tavalyi évben mintegy 351 millió forint bevételt hozott tulajdonosának.
A dobogósok: ezüstérmes lett a számos nemzetközi elismerést is bezsebelő válalkozás, az egyetemi nagyelőadások sztárja, a Prezi; a harmadik helyezést pedig a BP Clothing/BDPST szerezte meg. (Tudjátok, ez az a márka, aminek köszönhetően a hipszter srác sapkájáról Kossuth vigyorog rád a metrón.)
Negyedik helyre egy újabb IT-cég, a USTREAM került; ötödik lett a nem csak tejivókat, de saját énekesnőt is futtató Cserpes Sajtműhely; hatodik pedig a régió vezető fapados légitársasága a WizzAir. A listán a kulturális márkákat képviselve szerepel a Müpa a hetedik, illetve a külföldön is teltház előtt fellépő Budapesti Fesztiválzenekar a nyolcadik helyen. A retro ízek szerelmesei is megnyugodhatnak, a legjobbak között ott van mindenki kedvenc rudija, a Pöttyös, illetve a megújult Csepel Royal is.
Forrás: uzletresz.hu
Kép: szeretlekmagyarorszag.hu