Nem tetszik, nem jó, fúj? VAGY Juj, de jó! Szuper! Miért nem hallottam erről korábban?
Bármilyen kurzusról is van szó, biztosan van véleményed!
Akkor pedig mondd el, hadd tudja meg mindenki!
Miért? – Az elméleti haszna
Mert azt vallom, az egyetemi képzés egy szolgáltatás, s mint ilyen, folyamatosan fejlesztendő, javítandó. Ezt azonban nagyon nehéz, sőt talán lehetetlen jól csinálni anélkül, hogy megkérdeznénk a szolgáltatást igénybe vevőket, a Fogyasztókat, röviden: Titeket!
Miért? – A gyakorlati haszna
Segíts felebarátodon! – Tanácsaiddal, észrevételeiddel jobbá teheted a kurzust, így az utánad jövő évfolyamok életét.
Segíts Magadon! – Más tárgyakat is tanítok, s a külön-külön megszerzett tapasztalatokat viszem magammal, tehát még a saját tanulmányaidra is kihatással lehetsz ilyen módon.
Gyakorolj! – Véleményt alkotni nem olyan könnyű, mint hiszed, gyakorolni kell! Ráadásul olyan ritkán kérdezik a véleményed, ragadd meg a lehetőséget amikor mégis, és mondd el, a lehető legtöbb módon!
Hogyan?
Kulturált formában megfogalmazva közöld a véleményedet oktatóiddal, akár személyesen, akár e-mailben, akár levélben (névvel vagy név nélkül).
És mindenképpen töltsd ki az OMHV-t!