Funkcionális köredzések

funkcionalisA funkcionális tréning során számos eszközzel dolgozunk, ennek lényege, hogy az eszközök ötvözésével eredményesebben és hatékonyabban tudjuk megmozgatni a testet.

A Kettlebell egyetlen eszközre, egy speciális öntöttvas súlyzóra épül, amellyel különféle gyakorlatokat kell végezni. A kettlebell más nevén girya egy hatékony erőnléti sport, mely növeli az izmok állóképességét, javítja a tartást és erősíti a testtudatot.

A TRX tréning lényege, hogy a mindennapi életből vett mozdulatokat használja fel (guggolás, kitörés, emelés, rotáció) és kapcsolja össze, aktív erőkifejtés közben. A cél minél több izomcsoportot megmozgatni minden egyes gyakorlat során.

 

A tréningünk előnyei:

  • rendkívül széles felhasználhatóság;
  • erőt és állóképességet fejleszt egyszerre;
  • folyamatosan dolgoznak a stabilizáló izmok;
  • férfiak, nők egyaránt használhatják fittségi szinttől függetlenül;
  • változatos, élvezetes edzést tesz lehetővé;
  • mivel számtalan szögben, ill. testhelyzetben végezhetőek a gyakorlatok, az izolált mozdulatokkal szemben sokkal több izomrostot stimulálnak; így a tréning esztétikus, funkcionális izmokat fejleszt;

 

Hallgatói kapcsolattartó: Gölöncsér Dániel (Kettlebell), Répási Károly (TRX és TRX Rip tréner)

E-mail: funkcionalistrening.eltebeac@gmail.com

Facebook csoport: Funkcionális köredzések a BEAC-on