A Széchenyi István Szakkollégium szervezte programon az alábbi kérdésekre keresik a választ: Kinek szól a kultúra? Kiöregedőben a célközönség? Mivel lehet megfogni a mai fiatal korosztályt? Labdába rúghat a színház vagy egy komolyzenei koncert a mozi és a torrentezés mellett? Lehet-e egyáltalán minőségi műsorokat politikamentesen nagy tömegekhez eljuttatni Magyarországon? Kell-e nemzetközileg is pozicionálni magát az itthon már sikeres kulturális brandeknek?
Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ meghívott előadóink, Káel Csaba (Müpa) és Máté Gábor (Katona József Színház) segítségével, akik olyan kulturális intézmények élén állnak, amik jelentős rebrandinget valósítottak meg az elmúlt években, és most a magyarországi kulturális szcéna élbolyába tartoznak. Közös céljuk az itthoni (vagy akár nemzetközi) minél szélesebb ismertség, az odavezető út azonban más-más lehet egy színház és egy összművészeti központ számára.
Kiknek ajánljuk az előadást? Egyrészt azoknak a lelkes művészetkedvelőknek, akiket érdekel, mi a kultúrafogyasztás jövője Magyarországon, másrészt azoknak, akik egy sikeres brandépítési folyamatot és annak hátterét szeretnék részletesen megismerni – és persze mindenki másnak is, hiszen a magyar kulturális élet két kiemelkedő alakjával találkozhatnak.
Helyszín: november 18. (szerda) 17:20
Időpont: Budapesti Corvinus Egyetem C épület, nagyelőadó
A beszélgetés résztvevői:
Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója, film- és színházi rendező
Máté Gábor, a Katona József Színház ügyvezető igazgatója, színészművész, rendező.
A Facebook-eseményt itt találjátok.