A Telekom az idei VOLT fesztivál főtámogatója

Több év közös sikerei után szorosabbra fűzi együttműködését a Sziget Kft. és a Magyar Telekom.

Az idei, erős nemzetközi felhozatal keretében a Telekom Nagyszínpadon fellép többek között a Thirty Seconds to Mars, Moby, a Sum 41, a My Chemical Romance és Paul Kalkbrenner is. Mindemellett egyedi színt ad a fesztiválnak, hogy a VOLT lesz az Európai Unió Tanácsának Magyar Elnöksége hivatalos záróbulija, s a rendezvény első napján European Gipsy Rocks! címmel számos ország neves előadói – többek között Emir Kusturica és az Asian Dub Foundation – adnak koncertet.

A Heineken Balaton Soundon a korábbinál nagyobb helyszín névadója lesz a Telekom.  A Telekom Teraszon az elektronikus tánczene kíválóságai adják egymásnak a színpadot. Így például itt látható majd  – többek között – Luciano, Ricardo Villalobos, John Digweed és Josh Wink is. “A Telekom Terasz évek óta az egyik legnépszerűbb helyszín a közönségünk köreiben. Biztosra veszem, hogy ez az idei évben is így lesz” – tette hozzá Fülöp Zoltán, szervező.

„Mindkét zenei rendezvény koncepciója nagyszerűen illeszkedik a fiatalokat megcélzó zenei szponzorációs stratégiánkba. A fesztiválélmények megosztásához pedig interaktív szolgáltatásainkkal járulunk hozzá” – mutatott rá Liptay Gabriella, a Magyar Telekom marketingkommunikációs ágazatvezetője,

A korábbiakhoz hasonlóan mindkét fesztiválon látványos helyszíni megjelenéssel, „lounge” kialakításával, interaktív játékokkal, kiváló hang- és fénytechnikával várja a Telekom a fiatalokat. Fontos törekvése, hogy a „Hello holnap” nevű fenntarthatósági mozgalmának legfontosabb üzenetei eljussanak a látogatókhoz. Mindemellett a T-Mobile mobil, a T-Home pedig vezetékes szélessávú szolgáltatás biztosításával járul hozzá a fesztiválozók kényelméhez.

Emellett jelenleg előkészítés alatt áll az operátorok és a társüzemeltető között az a T-Mobile ügyfelei számára is elérhető innovatív szolgáltatás, amelynek keretében a fesztiválozók a tervek szerint az idén már a VOLT–ra és a Balatoun Soundra is vásárolhatnak percalapú belépőjegyet mobiltelefonjuk segítségével.

A hazai fesztiválprogram két legjelentősebb és egyben legkedveltebb vidéki rendezvénye összességében 150-180 ezer látogatót vonz Sopronba és Zamárdiba évente.

[sam id="10" name="mnb2" codes="false"]