Élő programnyelvek kampányolnak az őszi HVG Állásbörzén, hogy megszerezzék a legnépszerűbbnek járó címet. A Java, a C++ és a Python gyűjtenek voksokat a látogatók között, de rajtuk kívül más nyelvekre is lehet szavazni. A kampány célja, hogy az IT állásokat keresők körében is népszerűsítse a Fundamentát mint munkáltatót, valamint általánosan felhívja a figyelmet a vállalat szakmai fejlődést és egyéni döntéseket támogató kultúrájára.
A programnyelveket képviselő hoszteszek az Állásbörze idején a Fundamenta színeibe öltözve gyűjtenek támogatókat, a voksokat a vállalat standjánál adhatják le a látogatók. A szavazók között naponta kétszer ajándékcsomagokat is kisorsolnak. A lakás-takarékpénztár a kampánnyal elsősorban az informatikus álláskeresők figyelmét szeretné felhívni a náluk található többféle álláslehetőségre. A szavazáson legnépszerűbbnek választott programnyelv nevét az Állásbörzét követően a Fundamenta Karrier Facebook-oldalán hozzák nyilvánosságra.
A Fundamenta általános célja a kampánnyal, hogy az álláskeresők olyan munkáltatóként ismerjék meg a vállalatot, amely támogatja a szakmai fejlődést és az egyéni választási lehetőségeket, a különböző életszakaszokhoz igazodóan pedig többféle karrierutat kínál munkatársainak. A börzén az informatikusok mellett potenciális pénzügyi, ügyintéző és személyi bankár munkatársakat is szeretnének találni. A látogatók találkozhatnak a különböző szakterületekről érkező Fundamenta-nagykövetekkel is, akikkel személyesen beszélgethetnek mindennapi tapasztalataikról, valamint regisztrálhatnak a vállalat karrierportálján, a karrier.fundamenta.hu oldalon.
Kiemelt kép: TODAYonline